بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پیروزی استقلال مقابل هنرمندان /حاشیه بازی استقلال_هنرمندان

تیم فوتبال استقلال در یک بازی دوستانه مقابل تیم هنرمندان به پیروزی رسید. در این بازی که عصر روز جمعه برای کمک به بیماران آلزایمری و هموفیلی در ورزشگاه آرارات برگزار شد،استقلال با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی رسید. امین منوچهری 2 گل،آرش برهانی،میلاد میداوودی، امیر حسین صادقی،لامعی و عباس کاظمیان برای استقلال در این بازی گل زدند.

دیدار دوستانه عصر روز جمعه استقلال مقابل هنرمندان با حواشی همراه بود.

در این بازی که از ساعت 16 در وزشگاه آرارات آغاز شد،دو تیم مسابقه را به دلیل درگذشت مادر امیر قلعه نوعی و جواد زرینچه با یک دقیقه سکوت آغاز کردند. *در بین دو نیمه مسابقه،از طرف موسسه هنر کودک و نوجوان دو تندیس به منصور پورحیدری و حسین یاریار،مدیرعامل باشگاه هنرمندان داده شد. *در نیمه دوم بازی،اعضا کادر فنی استقلال،شامل:مجید صالح،ستار همدانی،ایمان عالمی،سیروس دین محمدی و میرشاد ماجدی به میدان رفتند. *از سوی کمیته پزشکی ایران و پست بانک مبالغی به بیماران هموفیلی و آلزایمر اختصاص داده شد. *حدود 1000 نفر از این بازی خیریه دیدن می کنند. *جواد یحیوی ،مجری برنامه از منصور پورحیدری به عنوان سرمربی استقلال نام برد. *به خبرنگاران،پیش از شروع بازی کارت مخصوص داده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,بازی دوستانه,هنرمندان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com